Mijn foto's bewerk en bewaar ik in Aperture 3. Het lukt mij niet om erachter te komen of het mogelijk is vanuit Aperture met de nieuwe Apple TV foto's en diavoorstellingen op de tv te bekijken. Voor ik tot aankoop van Apple TV 2 overga, zou ik graag hierover zekerheid hebben. Heeft iemand ervaring met de combinatie Apple TV 2 en Aperture 3?
Hoewel ik geen ervaring heb met de Apple TV, weet ik wel dat foto's bekijken sowieso mogelijk is, als je in Aperture hebt aan gezet dat previews gedeeld worden.
Slideshows, daarvan weet ik niet zeker of ze direct te bekijken zijn, maar sowieso zijn ze te zien als je ze exporteert als Quicktime movie.
Naar aanleiding van de update voor Apple tv laat 4saus mij zojuist weten:
De apple TV werkt juist ook met aperture. Die ondersteuning is er al een tijdje.
Dus, Dr.Bob, zouden slideshows direkt te bekijken zijn. Ik heb er nog een vraag over uitstaan bij MacCity. Als die ook positief reageren, kan ik het zeer slechte programma Twonky waar mijn Loewe tv mee werkt, voortaan negeren en kan ik eindelijk mijn foto's in iPhoto en Aperture goed op mijn tv vertonen.
die Apple TV 2 kun je gewoon in Nederland bij Mycom ophalen. Al is de voor jou dichtstbijzijnde winkel in Breda Gelukkig bezorgen ze ook thuis ( klik ) Scheelt toch weer een tientje met Conrad....
@Jack1 Bedankt voor de tip. MacCity heeft inmiddels bevestigd dat Apple tv werkt met Aperture. Dus ik ben eruit. Dat waardeloze programma Twonky kan buiten gebruik gesteld worden. Met Apple tv kan ik eindelijk mijn foto's ordelijk op tv gaan bekijken. Dit onderwerp kan gesloten worden.