iPhone, iPad en iPod touch
Alles over iPhone, iPad en iPod touch. Het toestel zelf, accessoires, e.d.

Forumindex          
Nieuwe posts   Favorieten   Mijn onderwerpen   Onbeantwoord   Privéberichten
  iPhone 4, Mute, Ophangen, Verbinding verbreken.... Ergernis

LET OP! Dit onderwerp is meer dan 12 maanden oud; er kan niet meer op gereageerd worden.

Onderwerp: iPhone 4
 dudematters

Zutphen
MacBook Air Late 2010

11-02-2011 16:23 Link   Favoriet   Citeer
Ik heb een aantal vrienden, klanten die een iPhone 4 hebben, en net als mij zitten ze te klagen dat als je aan het bellen bent regelmatig de mute wordt ingedrukt, de verbinding verbroken wordt of je telefoon een willekeurige menu keuze maakt aan je oor. 

Ik heb hier ook veel last van, elk gesprek moet ik plus- 3x opnieuw opbouwen, het lijkt wel onmogelijk om langer dan 1 minuut te bellen zonder dat een van de bovenstaande problemen optreed. Ik wordt er echt helemaal gek van. Ik ben bijna in staat de iPhone op marktplaats aan te bieden, zo gefrustreerd raak ik hiervan. Ik weet dat dit niet mag, de 3GS had hier ook veel minder last van (of geen).  

Zijn er meer mensen die dit ervaren? Zo ja, kunnen we niet gaan mopperen bij Apple? Want alhowel het en fantastisch apparaat is, als je er niet mee kan bellen is tie waardeloos als telefoon! 

Dick.

Toon reacties vanaf     waardering.
Reacties
 bigkevx2
Moderator

Helmond
Het lijkt hier wel een groente winkel met iWife & iChild

11-02-2011 19:29   score: ... Link   Citeer
Bekend probleem bij de iPhone 4 vanaf dag 1. 

Welke software versie heb je op je iPhone staan? 
IOS 4.x? 

Volgens mij heeft Apple dit probleem namelijk bij de eerste de beste update al verholpen. 

Hoe oud is je iPhone?

iPhone 4, Mute, Ophangen, Verbinding verbreken.... Ergernis
Jouw account
Gebruiker

Wachtwoord
Onthoud

Wachtwoord kwijt
Registreer gratis

banner